Spamas forumet sönder? Vad görs?

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: MrHawk, Marcus, AtEase, volvojonas

Admin
Site Admin
Inlägg: 50
Blev medlem: tor nov 10, 2005 18:56

Re: spam?

Inlägg av Admin » mån jul 12, 2021 21:26

Lars 9k skrev: sön jun 27, 2021 23:05 Skönt, fasiken så störigt när man plötsligt har massor inlägg att kolla och så är det bara dynga?!!!
Tyvärr har spammarna kommit på sätt att komma runt precis alla säkerhetsgrejer som dom lagt till i senaste versionen av forumet :cry:

Admin
Site Admin
Inlägg: 50
Blev medlem: tor nov 10, 2005 18:56

Re: spam?

Inlägg av Admin » mån jul 12, 2021 21:33

hakan13 skrev: lör jul 10, 2021 17:27 . se till att plocka in nya!! NU!!
är ju flera som erbjudit sig... eller är det nåt fel på dom??
annars är det ju lika bra ni lägger ner forumet!! jag är riktigt less nu på all spam!! men hittar ingenstans där jag kan avregga mig!! och när jag mailar och frågar hur man gör får jag inget svar!!
Pratat med två som kan bli aktuella o skall prata med ytterligare en i veckan, är tyvärr inte bara att ta in folk hur som helst då moderatorer har tillgång till ganska mycket i forumet så jag måste känna att det är nån jag kan lita på. Tyvärr sjukt otacksamt med då tidigare moderatorer blivit påflugna av användare som inte kan respektera vad man säger.

Har inte sett nåt mail från dig, men då min adminadress är publik här så får jag dryga 100talet spammail om dagen :cry: så har tyvärr filtrena ganska hårt ställda.

hakan13
Forumräv
Inlägg: 503
Blev medlem: mån jul 21, 2014 18:14
Ort: finspång

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av hakan13 » tis jul 13, 2021 6:25

:tumbup: :tumbup:
jo naturligtvis så måste du ju ha koll!! men det känns ganska akut... så hoppas det löser sig snart!!

Admin
Site Admin
Inlägg: 50
Blev medlem: tor nov 10, 2005 18:56

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av Admin » tis jul 13, 2021 6:58

Försöker hålla lite extra koll nu när jag har tid över så länge.

hakan13
Forumräv
Inlägg: 503
Blev medlem: mån jul 21, 2014 18:14
Ort: finspång

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av hakan13 » tis jul 13, 2021 14:49

:tumbup: :tumbup: :tumbup:

norlin
Användare
Inlägg: 37
Blev medlem: mån aug 20, 2018 14:18
Ort: Frändefors

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av norlin » tis maj 31, 2022 22:55

Nu är dom på gång igen..

Iznogoud
Forumräv
Inlägg: 677
Blev medlem: lör maj 07, 2016 14:47
Ort: Sandviken

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av Iznogoud » tis jun 28, 2022 16:27

unrelf kan ju förpassas till skräpkorgen tillsammans med sitt spammande.
Grand Cherokee ZJ -97 5,2 höjd 7" på 33"
Grand Cherokee ZJ -95 4.0 höjd 4,5" på 33"
Grand Cherokee ZJ -96 4.0 original dragbil
+ massor av reservdelar till ZJ V8 & I6

Iznogoud
Forumräv
Inlägg: 677
Blev medlem: lör maj 07, 2016 14:47
Ort: Sandviken

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av Iznogoud » ons sep 27, 2023 16:49

Återigen tycks spammare vara mer aktiva på forumet än genuina offroaders.
Var är moderatorerna?
Grand Cherokee ZJ -97 5,2 höjd 7" på 33"
Grand Cherokee ZJ -95 4.0 höjd 4,5" på 33"
Grand Cherokee ZJ -96 4.0 original dragbil
+ massor av reservdelar till ZJ V8 & I6

gnisten83
Rutinerad
Inlägg: 487
Blev medlem: lör mar 18, 2006 18:52
Ort: Ryd

Re: Spamas forumet sönder? Vad görs?

Inlägg av gnisten83 » ons mar 20, 2024 19:33

Spam är väl ännu ett problem, bara kolla på alla fina ilägg ”Pedan” infogat
CJ5 -72 med 304/727/300/30+44/35"

Skriv svar