Skaffade ju en gammal Bronco här i förra veckan. Inte skett så jättemycket, men började med motortvätt, olja, filter, stift, luftfilter och bytte även termostat och kylarlock. Eller bytte, det satt igen termostat så monterade en 71-graders och hade sedan lite svårt att få huset tätt sedan då en av två skruvhål var helt urgängat. Löste sig med gängtapp M10, en bit gängstång M10 och röd Loctite sedan en mutter utifrån. Nu är den både tät och håller rätt temp.

Monterade bort den hiskeliga LED-rampen med gult ljus som satt på, blev tre Biltema halogen som jag hade på taket på en Blazer innan. Även stagen med ljus fram åkte, samt alla klistermärken och utsmyckningar:

Beställde två fällbara sportstolar från Tyskland, när jag köpte den satt en hemsk soffa ihopbyggd av två baksäten (Volvo mm). Sjukt bra pris, 150 euro för två stycken med skenor. Kvaliteten var dessutom mycket bättre än den typen de haft på Biltema mfl.
https://www.fk-shop.de/en/Tuning/Sport- ... c-red.html

Man sitter lite lågt med skenorna direkt mot golvet, plus det ena blev lite snett, så beställt två modellanpassade underreden från USA:

Sen tog jag en liten tur till stranden och fota upp den för Bilsport entusiastförsäkringen, 1600kr om året helförsäkrad.