Skickat från min XT1635-02 via Tapatalk
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Det är riktigt tajt, tallrikarna sitter fast i fäljen med 20st m6x40mm, först skruvade jag dem från utsidan med mutter på insidan, och då tog änden på bulten i bromsoken lite. Nu har jag satt bulten inifrån istället och då går det bra.Lars 9k skrev:Slitbanan skall vara täckt.
Det blev ju bra med fälgarna och däcken. Du skrev att det blev tight vid framoken, funkar det med nya bromsbelägg också?

Det där ser lagom fett utBertilson skrev:Tänkte svarva ur tallrikarna 9mm så att flänsen på fälgen kommer i nivå med tallriken, då kommer hjulen in 9mm ytterligare också. Borde inte vara proble. Med besiktningen då.
Skickat från min XT1635-02 via Tapatalk

Finns utanför Strängnäs nära Sandlycke utefter E20.Bertilson skrev:Låtter väldigt intressant, vart i landet är detta?
Skickat från min XT1650 via Tapatalk
Eftersom jag under 9½ år åtnjutit apanage från ASB så kunde jag inte se mina f d kollegor i ögonen genom att låta besikta med de bredare däcken, vars mönster "tittade ut" utanför skärmbreddarna.Bertilson skrev:Nya hjulen passar rätt bra, måste säga att jag är rätt nöjd med dem, även om det blev väldigt tajt vid bromsoken fram.
Är det någon som har koll på vad som gäller vid besiktningen? Är det hela hjulet eller bara slitbanan som skall vara innanför skärmkanten? [img]https://uploads.tapatalk-
Låter bra, ska inte dit själv, men ska undersöka saken.gubbstrutten skrev:Finns utanför Strängnäs nära Sandlycke utefter E20.Bertilson skrev:Låtter väldigt intressant, vart i landet är detta?
Skickat från min XT1650 via Tapatalk
Kan kanske byta ägare under SOT:en på Sandlycke om du eller någon annan kommer dit, 23 juli.