Skurna dekaler "Uppdaterat"

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: MrHawk, Marcus, AtEase, volvojonas

stiligkrispigt
Nybörjare
Inlägg: 3
Blev medlem: sön dec 28, 2008 2:08

Inlägg av stiligkrispigt » sön dec 28, 2008 4:01

Jag tycker att det låter som en bra lösning, så att vi kan diskutera det i kväll, jag kommer att förena med leverantören på kvällen när alla beslutat om utseende osv, sedan jag ta ut information med posten namn och telefonnummer till företaget.

mattebigge
4x4xnerd
Inlägg: 5922
Blev medlem: mån nov 13, 2006 22:12
Ort: Söderhamn
Kontakt:

Inlägg av mattebigge » sön dec 28, 2008 15:19

Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!

Suzuki mannen
Forumräv
Inlägg: 609
Blev medlem: ons jan 07, 2009 21:19
Ort: Tingsryd

Inlägg av Suzuki mannen » lör jan 10, 2009 21:50

MrHawk skrev:
Arne Karlsson skrev:Har du kollat med Mr.Hawk att d är okej? Misstänker han har rättigheterna till allt som har med 4x4Sweden.se att göra.
MVH / Arne
Jepp han har kollat med mig, kan han skaffa dekaler till bra pris så är jag bara glad :)
även jag är intresserad av ett par stycken
Team shit happen´s
Man löser allt med vilja och mycke gas.
" vi gasar tills det rasar "

Nymoen
Veteran
Inlägg: 1822
Blev medlem: sön mar 12, 2006 18:40
Ort: Gustafs (säter)
Kontakt:

Inlägg av Nymoen » sön jan 11, 2009 8:39

Suzuki mannen skrev:
MrHawk skrev:
Arne Karlsson skrev:Har du kollat med Mr.Hawk att d är okej? Misstänker han har rättigheterna till allt som har med 4x4Sweden.se att göra.
MVH / Arne
Jepp han har kollat med mig, kan han skaffa dekaler till bra pris så är jag bara glad :)
även jag är intresserad av ett par stycken
Det är ju bara att beställa online :?: http://taz-data.se/tilda/
Vill du ha andra modeller får du ringa eller maila honom :wink:

Suzuki mannen
Forumräv
Inlägg: 609
Blev medlem: ons jan 07, 2009 21:19
Ort: Tingsryd

Inlägg av Suzuki mannen » sön jan 11, 2009 20:15

Tackar ! missade att läsa hela tråden !!!! :roll:
Team shit happen´s
Man löser allt med vilja och mycke gas.
" vi gasar tills det rasar "

mattebigge
4x4xnerd
Inlägg: 5922
Blev medlem: mån nov 13, 2006 22:12
Ort: Söderhamn
Kontakt:

Inlägg av mattebigge » sön jan 11, 2009 21:10

jag fick mina i min egen gröna färg som passade min bil, det var inga problem alls med "Taz" bara att fråga.. :tumbup:
Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!

Struve
Hemmastadd
Inlägg: 205
Blev medlem: fre jul 24, 2009 15:46
Ort: Öckerö
Kontakt:

Inlägg av Struve » mån sep 14, 2009 21:50

Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans :D
//Struve

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön sep 20, 2009 21:05

Struve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans :D
Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigt :)

Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det :(
I aim to misbehave

Wild_Devil
Guru
Inlägg: 2666
Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
Ort: Köping

Inlägg av Wild_Devil » tis dec 15, 2009 0:09

MrHawk skrev:
Struve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans :D
Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigt :)

Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det :(
Låter spännande...är skitnöjd med "gamla" tröjan och designern.
Flera som man ser står och kikar och läser på tröjan innan dom frågar om det..
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

Milner
Rutinerad
Inlägg: 347
Blev medlem: tis jul 22, 2008 20:28
Ort: ST. Härsjön Härskogen

Inlägg av Milner » tis dec 15, 2009 8:52

Kan bara hålla med.

Tröjan vart kanon.

Mvh 8)
Köpt en XL7 igen :tumbup: Svårt att vara utan (^_^)

Goddie
Hemmastadd
Inlägg: 230
Blev medlem: ons aug 12, 2009 10:44
Ort: vallåkra

Inlägg av Goddie » mån mar 29, 2010 17:49

Jag vill ha ett :)
Kör du om mig, kör jag över dig :)

Jesper Cronelid
Hemmastadd
Inlägg: 225
Blev medlem: tis okt 27, 2009 9:15
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Inlägg av Jesper Cronelid » ons jul 07, 2010 9:41

Beställde en dekal 8)
VW Taro 4x4 -96

thomasv
Forumräv
Inlägg: 603
Blev medlem: fre sep 29, 2006 20:34
Ort: Eskilstuna

Inlägg av thomasv » ons jul 07, 2010 21:22

Beställde en jag med!
Blir fint :D

/Thomas

Jesper Cronelid
Hemmastadd
Inlägg: 225
Blev medlem: tis okt 27, 2009 9:15
Ort: Vårgårda
Kontakt:

Inlägg av Jesper Cronelid » fre jul 23, 2010 19:58

Fick mina idag. Beställde en liten men fick två :D

Bild

Bild

Tack Tomas
VW Taro 4x4 -96

Goddie
Hemmastadd
Inlägg: 230
Blev medlem: ons aug 12, 2009 10:44
Ort: vallåkra

Inlägg av Goddie » ons aug 18, 2010 11:22

Varför tar det sån tid att få det?
Kör du om mig, kör jag över dig :)

Skriv svar