Skurna dekaler "Uppdaterat"
Moderatorer: MrHawk, Marcus, AtEase, volvojonas
-
stiligkrispigt
- Nybörjare
- Inlägg: 3
- Blev medlem: sön dec 28, 2008 2:08
-
mattebigge
- 4x4xnerd
- Inlägg: 5922
- Blev medlem: mån nov 13, 2006 22:12
- Ort: Söderhamn
- Kontakt:
-
Suzuki mannen
- Forumräv
- Inlägg: 609
- Blev medlem: ons jan 07, 2009 21:19
- Ort: Tingsryd
även jag är intresserad av ett par styckenMrHawk skrev:Jepp han har kollat med mig, kan han skaffa dekaler till bra pris så är jag bara gladArne Karlsson skrev:Har du kollat med Mr.Hawk att d är okej? Misstänker han har rättigheterna till allt som har med 4x4Sweden.se att göra.
MVH / Arne
Team shit happen´s
Man löser allt med vilja och mycke gas.
" vi gasar tills det rasar "
Man löser allt med vilja och mycke gas.
" vi gasar tills det rasar "
Det är ju bara att beställa onlineSuzuki mannen skrev:även jag är intresserad av ett par styckenMrHawk skrev:Jepp han har kollat med mig, kan han skaffa dekaler till bra pris så är jag bara gladArne Karlsson skrev:Har du kollat med Mr.Hawk att d är okej? Misstänker han har rättigheterna till allt som har med 4x4Sweden.se att göra.
MVH / Arne
Vill du ha andra modeller får du ringa eller maila honom
-
Suzuki mannen
- Forumräv
- Inlägg: 609
- Blev medlem: ons jan 07, 2009 21:19
- Ort: Tingsryd
-
mattebigge
- 4x4xnerd
- Inlägg: 5922
- Blev medlem: mån nov 13, 2006 22:12
- Ort: Söderhamn
- Kontakt:
Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigtStruve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans
Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det
I aim to misbehave
-
Wild_Devil
- Guru
- Inlägg: 2666
- Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
- Ort: Köping
Låter spännande...är skitnöjd med "gamla" tröjan och designern.MrHawk skrev:Kul att det funkar smidigt att köpa, har ju valt en helt extern lösning för dekalerna. (får inget betalt, men slipper lägga ner tid som inte finns på att skicak o greja med dekaler) SÅ det är gött att det funkar smidigtStruve skrev:Fick min silvriga idag, monterad och klar. Ska ta nånn bild och smäcka upp.
Mycket nöjd med bemötande och leverans
Har en ny lösning på tröjor på g nu åsså, och lite nya designer så håll utkik närmsta månaderna, skall bara få lite tid över, har jobbat röven av mig på jobbet senaste veckorna så har knappt ens hunnit titta in här, bara vart hemma o sovt på nätterna o ens knappt det
Flera som man ser står och kikar och läser på tröjan innan dom frågar om det..
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..
-
Jesper Cronelid
- Hemmastadd
- Inlägg: 225
- Blev medlem: tis okt 27, 2009 9:15
- Ort: Vårgårda
- Kontakt:
-
Jesper Cronelid
- Hemmastadd
- Inlägg: 225
- Blev medlem: tis okt 27, 2009 9:15
- Ort: Vårgårda
- Kontakt:

