Va FaAn MiNA dÄCk!

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Cönny
Beroende

Inlägg av Cönny » sön aug 31, 2008 16:36

De ja kommer att göra med den som ger sig på nåt av mina fordon ska vi inte diskutera här.
Ja fick nämligen min framskärm insparkad i vintras. å den personen ska va glad att ja inte har fått reda på vem de va än.

Undrar hur den beskrivningen låter.

Stor, hög bil med svarta ringar av gummi som den står på :roll: eller nåt

Malmas
Användare

Inlägg av Malmas » sön aug 31, 2008 17:53

När jag var på semester i spanien blev jag vittne till en dam som skar sönder ett däck på en parkerad bil, som tur var hade jag kameran i högsta hugg och fick med allt på bild, efter som det var en svensk bil lyckades jag spåra ägaren till bilen och fick tag på mobilnumret till henne, när hon fick se bilderna på "knivdamen" så kände hon igen henne. vad som hände sedan vet jag inte för vi åkte hem dagen efter.
Bild
Bild

miamik
Forumräv

Inlägg av miamik » sön aug 31, 2008 18:22

Maverick skrev:jag tror att någon hatar mig.
Hur skulle det vara möjligt?? :?:

Att hata någon som gillar naturen :lol:
"Team Eppi Peppi"
Gör som jag, något dumt!
:oops:
Mitsubishi Pajero SWB 2.8 TD Aut. -94
Ska bli expeditionstuket på bilen.

hesselgren
Beroende

Inlägg av hesselgren » sön aug 31, 2008 19:15

Malmas inget dåligt bevismaterial d där inte! :D lär varit till nytta vid polisanmälan.. :lol:

AtEase
Moderator
Kontakt:

Inlägg av AtEase » mån sep 01, 2008 0:44

Det såg ju iofs ut att vara en fantastiskt dålig parkering, så man kan ju förstå aggressionen.

Men det ursäktar ju inte handlingen. Egenmäktigt förfarande är väl brottsrubriceringen? Och kanske skadegörelse.

Dock så tror jag inte att våld löser problemen, hur skönt det än är att hjula upp förövarna :roll:
En inställd spelning är också en spelning.

Maverick
Hemmastadd

Inlägg av Maverick » tis sep 02, 2008 18:39

miamik skrev:
Maverick skrev:jag tror att någon hatar mig.
Hur skulle det vara möjligt?? :?:

Att hata någon som gillar naturen :lol:
Jag är trög, förklara dig :twisted:

miamik
Forumräv

Inlägg av miamik » tis sep 02, 2008 19:29

4x4-åkare = köra i terräng
terräng = naturen
köra i = positivt
slutsats: vi 4x4-åkare gillar naturen!
Hur kan man hata någon som gillar naturen?
Allt som inte är konstgjort är naturligt, det gillar vi?
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :rodnar: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :pop: :rotfl: :vetej: :slap: :skumt: :thefinger: :no pics: :naughty: :oops: :think: :nailbite: :weird: :haha: :cussing: :woot: :tumbup: :shoot: :jump: :lol2: :rock: :aargh: :notworthy: :urk:
"Team Eppi Peppi"
Gör som jag, något dumt!
:oops:
Mitsubishi Pajero SWB 2.8 TD Aut. -94
Ska bli expeditionstuket på bilen.

yellowhaze
Übermedlem

Re: Va FaAn MiNA dÄCk!

Inlägg av yellowhaze » sön sep 21, 2025 18:11

yellowhaze
Übermedlem

Inlägg av yellowhaze » tor okt 30, 2025 22:42

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru

yellowhaze
Übermedlem

Inlägg av yellowhaze » ons dec 31, 2025 21:44

Skriv svar