Min jeep har ett par rostproblem, så jag funderar på om jag kanske ska sälja den, men det beror ju på om den är värd något

Jeep grand cherokee laredo 1996 någon skum nyans av silver/guld laredo original. Importerad från Kalifornien 1998 som flyttgods. eller hur man uttrycker det.
Bilen är original och den är aldrig terrängkörd och välservad. Byte av olja i motor varje 1000-1500:e mil olja i axlar, fördelningslåda, växellåda gjort när jag köpte den 2011, samt 2017.
Motor 4.0L rak6 automat
Fördelningslåda 242 Selec-Trac
Framaxel med knutkors och båda axlarna är i gjutjärn, så inga aluhus.
Lamelldiff i bakaxeln vet jag att det är.
Utrustning:
Farthållare
Fönsterhissar
C-lås
Elspeglar
Löstagbar dragkrok
Färddator
Tyginredning (felfri)
Lastskydd golv
Lastgaller jeep original
Tonade rutor original i glaset, så ingen film
AC (behöver fyllas, är felsökt och inget är trasigt, utan det är tidens tand som fått trycket att ge sig, finns lite tryck kvar, men inte tillräckligt)
Extraljus 4st Boreman 9tum 55w xenon konverterade på taket. Sitter i takräcket så inget saboterat så den går att återställa till original. 4st Bosch 100w halogen i fronten. allt kopplat så de går att stänga av parvis.
Sommardäck på laredos originalfälgar A/T däck ca.8mm kvar
Vinterdäck dubbade på jeep grand cheroke originalfälgar ca.7mm kvar med bra dubbutstick.
Fel på bilen:
Främre sidobalkarna är upprostade.. golvet är helt.. balkarna har rostat inifrån.
Klassiker.. sönderrostade tröskellådor
Skärmkanterna fram är rostiga. inte värt att laga, bör bytas.
Främre delen på motorhuven är dålig.. inte hål riktigt ännu, men bör bytas.
Jag har sett tendens på dörrarna efter rostvatten, så det är garanterat lite ytrost som är boven under dörrlisten.
Bakluckan är nybytt och bakre kofångaren efter en parkeringsskada, så det är bytt av skadecenter för 2år sedan.
Lite oljud från servopumpen det låter som det knackar i den... helskumt.. (lyssnat med stetoskop)
Det är precis alla fel jag kan komma på. .. jaa lacken är ju inte utställningsskick, men okej.
Tyvärr kan jag inte bifoga en bild, så jag kan visa hur den ser ut.

Så vad tror ni? är den värd något? eller ska jag magasinera den för framtida reparation?
Vänliga hälsningar
Marie