Finalmiddag 26:e oktober!

Här snackar vi challenge

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » sön okt 06, 2013 19:27

Nu är detaljerna avklarade, lokal bokad och maten fixad!

Efter avklarad tävling i Borås, så tar vi oss för valfri maskin till restaurang Hästhoven (ligger i Borås Ridhus, precis HÄR), för prisutdelning, mat samt lite tjo och tjim!

Priset för kvällen är 200 kr, och i det ingår buffé med varm mat samt dessert. Dricka står ni för själva, och ja - vilken dricka ni vill. :) Prisutdelning för deltävlingen och cupen kommer att ske innan vi äter, så de av er som inte vill stanna kan lugnt svänga förbi för att se resultatet.

Vi samlas på restaurangen klockan 19.30, och beräknar att vi äter ca 20.00.

Anmälan mailas till elaine.karhinen@gmail.com, och senast måndagen den 21:e oktober ska anmälan vara inne. Betalning sker i sekretariatet, förslagsvis när tävlande anmäler sig och för övriga när tävlande inte är i vägen i sekretariatet. ^^
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

PHA
Rutinerad
Inlägg: 257
Blev medlem: lör mar 15, 2008 8:56
Ort: Näsum
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av PHA » lör okt 12, 2013 8:15

Ingen annan verkar våga fråga eller är det bara jag som undrar om det finns duschmöjligheter och om man kan flytta upp husvagn/husbil/buss/tält till ridklubben.

I vilket fall så kommer 3st från team Baskwald.

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » lör okt 12, 2013 13:42

Jag har precis fått besked från ridklubben att det är grönt för att ställa upp bussar/husbilar/flyttbart boende till deras parkering. Avståndet mellan körområdet och ridklubben är väl ca 1 km, om ens det. Vad det gäller dusch så är det under bearbetning. :)
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » lör okt 19, 2013 20:29

Kom ihåg att anmäla er! Vi vill ha många som hänger på, så det är bara maila hur många ni kommer och namn/teamnamn.
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » tis okt 22, 2013 9:13

Anmälningstiden gick ut igår kväll, men jag är snäll idag. :) Det finns fortfarande chans, maila hur många ni kommer, det går INTE att anmäla sig till middagen på plats under fredag /lördag. Hästhoven behöver veta hur många vi blir i förväg.

Här är mailadressen igen: elaine.karhinen [alfakrull] gmail.com Det finns gott om platser kvar, så dra med frugan också, och glöm inte drickan! :)
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

PHA
Rutinerad
Inlägg: 257
Blev medlem: lör mar 15, 2008 8:56
Ort: Näsum
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av PHA » tis okt 22, 2013 10:30

Karhinen skrev: Det finns gott om platser kvar, så dra med frugan också, och glöm inte drickan! :)
Betyder det att jag inte får komma.... :rodnar:

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av BorkJonas » tis okt 22, 2013 11:18

PHA skrev:
Karhinen skrev: Det finns gott om platser kvar, så dra med frugan också, och glöm inte drickan! :)
Betyder det att jag inte får komma.... :rodnar:
Det är väl du som ÄR frugan eller??? :poke:
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » tis okt 22, 2013 12:23

I dessa dagar av rädsla för att uppfattas rasistisk, sexistisk eller fördomsfull ska jag härmed förklara och förtydliga min ovan skrivna text:

Med fru menas den/de person/personer som ingår i relation med tävlande. Med relation menas gift make/maka, sambo, särbo, barn, hatobjekt och även andra definitioner. Med tävlande menas den/de person/personer som är anmäld till tävlingen och innehar licens/tar ut PR-licens. Under tävlande går även de/de som inte startar denna tävling, men har startat tidigare under säsongen, samt varenda jävel som aldrig har tävlat över huvud taget.

Tadaa! Du är visst fru! :P Det står ju på Internet, då är det sant. ^^

Välkomna!
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

PHA
Rutinerad
Inlägg: 257
Blev medlem: lör mar 15, 2008 8:56
Ort: Näsum
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av PHA » tis okt 22, 2013 17:24

Men va bra!! Då kan ju både jag (fd. tävlande) Boman (min fru) följa med men min man (Jeanette) undrar fortfarande om det finns annat än seger skumpa att duscha i

Karhinen
Hemmastadd
Inlägg: 141
Blev medlem: tor jul 22, 2010 21:29
Ort: Tvärred, Ulricehamn
Kontakt:

Re: Finalmiddag 26:e oktober!

Inlägg av Karhinen » tis okt 22, 2013 19:51

Jag har inte fått svar än, så än så länge finns ingen duschmöjlighet på området eller vid restaurangen.
"Birk", Willys CJ3B - 46 35" Bogger, B23 turbo.

Skriv svar