Här snackar vi challenge
Moderatorer: MrHawk, Marcus, AtEase, volvojonas
-
frank
- Veteran
- Inlägg: 2418
- Blev medlem: tis aug 29, 2006 8:21
- Ort: ulricehamn
Inlägg
av frank » tor aug 04, 2011 22:48
Fixade det sista med bilen idag innan tävlingen. Va och inhandlade 2st nya torkarblad, fyllde även på lite spolarvätska, blev lite dammsugning inne i bilen, fixade ihop en winch att ha med i reserv också.
Ja just det, va och tankade också, så nu är den redo

.
Åker och lastar den på lastbilen i morrn eftermiddag.
Sen åker jag och ernie ner tidigt på lördagmorgon.
Volvo XC70 -04.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
-
kalle
- Guru
- Inlägg: 2518
- Blev medlem: lör apr 07, 2007 14:08
- Ort: Söderköping
Inlägg
av kalle » fre aug 05, 2011 15:50
Vi är på väg ner,nån mer som är på plats i kväll?
-
jimmyskrot
- Veteran
- Inlägg: 1887
- Blev medlem: sön aug 26, 2007 18:45
- Ort: borås
Inlägg
av jimmyskrot » fre aug 05, 2011 17:11
kalle skrev:Vi är på väg ner,nån mer som är på plats i kväll?
japp tre pers från borås är på gång ner
-
calle-fas
- Forumräv
- Inlägg: 876
- Blev medlem: sön jan 28, 2007 20:41
- Ort: Floda
-
Kontakt:
Inlägg
av calle-fas » fre aug 05, 2011 17:40
Vi kommer under natten.
Calle[FAS] - Det är bara roligt!
Team RW White Bug
Land Rover Defender 110 Td5 -00
-
Marcus
- OffroadGeek
- Inlägg: 4857
- Blev medlem: sön feb 26, 2006 19:40
- Ort: Borås
-
Kontakt:
Inlägg
av Marcus » sön aug 07, 2011 2:28
Jaha ja.. .då var jag, Roger och Black Pearl hemma igen efter en kanon dag och tävling.
Vi körde hela dagen i dag med bra resultat, tog 82 av 100 kontroller, men mot slutet så började koppling krångla för att tillslut ge upp helt, så vi valde att åka hem i dag och lämna walk over för söndagens körning.
Toppen kul tävling och underbar väder!!
-
Spjutet
- Guru
- Inlägg: 3287
- Blev medlem: tis sep 11, 2007 20:51
- Ort: Bollebygd N 57° 39.459', E 12° 37.967'
-
Kontakt:
Inlägg
av Spjutet » sön aug 07, 2011 7:52
Marcus skrev:Jaha ja.. .då var jag, Roger och Black Pearl hemma igen efter en kanon dag och tävling.
Vi körde hela dagen i dag med bra resultat, tog 82 av 100 kontroller, men mot slutet så började koppling krångla för att tillslut ge upp helt, så vi valde att åka hem i dag och lämna walk over för söndagens körning.
Toppen kul tävling och underbar väder!!

AUKTORISERAD DÄCKDÅRE!!!
Mail: enesberg[A]gmail.com
-
Marcus
- OffroadGeek
- Inlägg: 4857
- Blev medlem: sön feb 26, 2006 19:40
- Ort: Borås
-
Kontakt:
Inlägg
av Marcus » sön aug 07, 2011 10:10
Spjutet skrev:Marcus skrev:Jaha ja.. .då var jag, Roger och Black Pearl hemma igen efter en kanon dag och tävling.
Vi körde hela dagen i dag med bra resultat, tog 82 av 100 kontroller, men mot slutet så började koppling krångla för att tillslut ge upp helt, så vi valde att åka hem i dag och lämna walk over för söndagens körning.
Toppen kul tävling och underbar väder!!

Tog inte många, men skall se om jag kan ladda över dom vi tog...

-
MrHawk
- Moderator
- Inlägg: 8401
- Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
- Ort: Hestra
-
Kontakt:
Inlägg
av MrHawk » sön aug 07, 2011 21:01
Wee jag kom med på bild, va dock inte så hardcore körning direkt

I aim to misbehave
-
Runekebab
- Beroende
- Inlägg: 1316
- Blev medlem: fre sep 04, 2009 7:58
- Ort: Växjö
Inlägg
av Runekebab » sön aug 07, 2011 21:28
MrHawk skrev:
Wee jag kom med på bild, va dock inte så hardcore körning direkt

Japp du får skärpa dej

Toyota Lj70
-
Linus
- Forumräv
- Inlägg: 906
- Blev medlem: tis okt 31, 2006 19:44
- Ort: Blekinge
Inlägg
av Linus » sön aug 07, 2011 22:02
Var tusan var ni någonstans? Jag, sonen och en kompis gick omkring i 6 timmar och lyckades bara se 7 av 24 anmälda bilar.
Konstaterade dock att nu MÅSTE jag bygga en bil igen.
-
calle-fas
- Forumräv
- Inlägg: 876
- Blev medlem: sön jan 28, 2007 20:41
- Ort: Floda
-
Kontakt:
Inlägg
av calle-fas » sön aug 07, 2011 22:27
Linus skrev:Var tusan var ni någonstans? Jag, sonen och en kompis gick omkring i 6 timmar och lyckades bara se 7 av 24 anmälda bilar.
Konstaterade dock att nu MÅSTE jag bygga en bil igen.

Calle[FAS] - Det är bara roligt!
Team RW White Bug
Land Rover Defender 110 Td5 -00
-
Runekebab
- Beroende
- Inlägg: 1316
- Blev medlem: fre sep 04, 2009 7:58
- Ort: Växjö
Inlägg
av Runekebab » sön aug 07, 2011 22:45
Linus skrev:Var tusan var ni någonstans? Jag, sonen och en kompis gick omkring i 6 timmar och lyckades bara se 7 av 24 anmälda bilar.
Konstaterade dock att nu MÅSTE jag bygga en bil igen.
Jag hade med mej en mänsklig GPS som heter Per, han hittar där lika bra som i sina kalsonger
Toyota Lj70
-
frank
- Veteran
- Inlägg: 2418
- Blev medlem: tis aug 29, 2006 8:21
- Ort: ulricehamn
Inlägg
av frank » sön aug 07, 2011 23:03
Hemkommen igen efter en rolig helg, vart roligt att testa ett område man aldrig kört på innan. Tror inte det vart så väldans många poäng för oss, men det spelar mindre roll. Gillade upplägget på lördagen med att leta kontroller även om vi va helt vilse på kartan emellanåt

.
Dagens slinga va faktiskt riktigt schysst den med, va lite lagom knixigt, tur man inte vågade sig ner i surhålet.
Tack till Jonas och Jonas i team Vera för platsen på trailern dit och hem, va rätt skönt att slippa hjula dom 40milen.
Volvo XC70 -04.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.