Tack, alla...

Här snackar vi challenge

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

dansken
Veteran
Inlägg: 2120
Blev medlem: lör mar 04, 2006 20:14
Ort: Åstorp

Tack, alla...

Inlägg av dansken » mån apr 11, 2011 23:22

Ett stort tack till alla som ställde upp o körde scc:s första deltävling i ökna :yeaah: .
Jag är skit nöjd med denna tävlingen o hoppas att ni som körde även är det.
Vill även passa på att tacka Jimmy skrot :notworthy: som på kort varsel ställde upp i tävlingsledningen. Jag känner mig lite sliten o det va mer jobb än jag trodde, men nu laddar jag batterierna inför tävlingen i borås i maj...

Jag vill även passa på att säga till er som funderat på att prova på att köra challenge att det är nu eller aldrig. Vi måste få fler att köra detta året för sen blir det inte mer, inte från min sida iallafall. Jag tänker göra allt jag kan för att få igång detta igen, men det kräver att ni kommer o kör. Jag brinner för challenge o vill köra, inte arr o för att få klubbarna att ställa upp krävs det att det kommer bilar o kör.

Pratade med några i publiken om varför inte dom körde... Flera svarade att dom va rädda för att köra sönder bilen o inte kunna ta sig hem igen, men jag kan nästan garantera att alla kommer hem igen... Det finns alltid verktyg o delar att tillgå om något skulle gå sönder. Många har ju likadana bilar , man kan låna delar från för att ta sig hem...

Har ni frågor tveka inte att ringa mig på 070-5669293, det finns inga dumma frågor :D

henke_99
4x4xnerd
Inlägg: 8407
Blev medlem: sön jun 29, 2008 13:20
Ort: Ulricehamn

Inlägg av henke_99 » tis apr 12, 2011 9:40

Jag ska göra vad jag kan för att kunna vara med i borås, det borde inte vara omöjligt bara pengarna räcker till att få klart det sista på bilen :aaah:
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.

GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.

Opel Kadett GSI 16v -89.

Fullsize Offroaders

jimmyskrot
Veteran
Inlägg: 1887
Blev medlem: sön aug 26, 2007 18:45
Ort: borås

Re: Tack, alla...

Inlägg av jimmyskrot » tis apr 12, 2011 14:02

dansken skrev:Ett stort tack till alla som ställde upp o körde scc:s första deltävling i ökna :yeaah: .
Jag är skit nöjd med denna tävlingen o hoppas att ni som körde även är det.
Vill även passa på att tacka Jimmy skrot :notworthy: som på kort varsel ställde upp i tävlingsledningen. Jag känner mig lite sliten o det va mer jobb än jag trodde, men nu laddar jag batterierna inför tävlingen i borås i maj...

Jag vill även passa på att säga till er som funderat på att prova på att köra challenge att det är nu eller aldrig. Vi måste få fler att köra detta året för sen blir det inte mer, inte från min sida iallafall. Jag tänker göra allt jag kan för att få igång detta igen, men det kräver att ni kommer o kör. Jag brinner för challenge o vill köra, inte arr o för att få klubbarna att ställa upp krävs det att det kommer bilar o kör.

Pratade med några i publiken om varför inte dom körde... Flera svarade att dom va rädda för att köra sönder bilen o inte kunna ta sig hem igen, men jag kan nästan garantera att alla kommer hem igen... Det finns alltid verktyg o delar att tillgå om något skulle gå sönder. Många har ju likadana bilar , man kan låna delar från för att ta sig hem...

Har ni frågor tveka inte att ringa mig på 070-5669293, det finns inga dumma frågor :D
:beer:

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » tis apr 12, 2011 17:55

Mycket uppskattat att du tar dig tid o arrangerar dessa tävlingarna :beer:

Får vi upp nån officiell resultatslista?
I aim to misbehave

svahnström
Forumräv
Inlägg: 757
Blev medlem: tis aug 26, 2008 17:51
Ort: Vetlanda

Inlägg av svahnström » tis apr 12, 2011 21:49

Håller med föregående talare, det är jätteuppskattat att du ordnar detta! Jag och några kompisar hade tänkt ställa upp å kört men vi fick inte klart våra bilar i tid så vi siktar på Borås i stället. Många jag känner har byggt egna bilar och kan inte deltaga pga att deras bilar inte är sbp godkända men det är ju inget att göra åt. Sådana är ju reglerna.
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE

Ax
Beroende
Inlägg: 1061
Blev medlem: mån nov 05, 2007 19:19
Ort: Vetlanda

Inlägg av Ax » tis apr 12, 2011 21:58

Ja Svahnström och jag kommer till Borås om vi hinner få ihop våra bilar i tid. Då blir vi förhoppningsvis två till :D
Fan, jävla oflyt hela ti'n!

amc
Hemmastadd
Inlägg: 121
Blev medlem: tor mar 23, 2006 23:50
Ort: Kvidinge Högalid

Inlägg av amc » tis apr 12, 2011 22:00

Tack vare att mina bromslangar brann så det inte blev så mycket kört.
men det lilla som blev var skitkul. det var ju trevligt att gå och titta också.
Så ett jätte tack till allt jobb du lägger ner.
Ägare av Halvan

Wild_Devil
Guru
Inlägg: 2666
Blev medlem: sön sep 21, 2008 22:58
Ort: Köping

Inlägg av Wild_Devil » tis apr 12, 2011 23:45

svahnström skrev:Många jag känner har byggt egna bilar och kan inte deltaga pga att deras bilar inte är sbp godkända men det är ju inget att göra åt. Sådana är ju reglerna.
Letar efter den andra tråden för att kommentera detta där för att inte sabba denna tråden för mycket..

Dock utan att ens ha läst/sett eller vet nåt om denna tävlingen så känner jag spontant att heder till eldsjälarna som ger andra en fin möjlighet till körning..
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

Skriv svar