Tack, jag försöker inte titta ut genom fönstret så jag slipper se att solen antligen skiner och det börjar kännas vårigt...BorkJonas skrev:TRÅKIGT!!! Jag skall meddela Lenni! Krya på dig....Marcus skrev:Då jag spenderat natten svetandes i sängen med 39 graders feber måste tyvärr lag "hur stavas vinna?" lämna walkover på denna tävling.... djävligt surt men man måste tänka på hälsan när man närmar sig 40 strecket....
Har smsat lennie detta, men har inte fått bekräftelse på att han emottagit detta sogliga besked, men om någon kan framföra detta en gång till så vore det toppen.
Lycka till alla ni andra som nu faktiskt fått en realistisk chans att kunna vinna tävlingen... hehehehehehihihi![]()
Anmälda team till scc 1 i ökna.
Moderatorer: MrHawk, Marcus, AtEase, volvojonas
Red Winch, precision-engineered performance products for 4X4 vehicles
Återförsäljare för Red-Winches, Goodwinch, Trail-Gear och Offroad Armory.
Följ oss på Facebook: https://www.facebook.com/groups/omwsweden/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadmetalworx.se/
http://www.red-winches.com
http://www.goodwinch.com
http://www.trail-gear.com
Återförsäljare för Red-Winches, Goodwinch, Trail-Gear och Offroad Armory.
Följ oss på Facebook: https://www.facebook.com/groups/omwsweden/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadmetalworx.se/
http://www.red-winches.com
http://www.goodwinch.com
http://www.trail-gear.com
Nu har starten gått.......
Jag sitter hemma i soffan och mår skit, både av förkyllningen och anspänningen som släpper när jag inser att jag inte är med och har skitkul.... fan.
Men vädret verkar ju perfekt på denna första tävling för året... vilket gör mig lite glad då alla kompisar har en kanon dag i skogen!!
Men vädret verkar ju perfekt på denna första tävling för året... vilket gör mig lite glad då alla kompisar har en kanon dag i skogen!!
Red Winch, precision-engineered performance products for 4X4 vehicles
Återförsäljare för Red-Winches, Goodwinch, Trail-Gear och Offroad Armory.
Följ oss på Facebook: https://www.facebook.com/groups/omwsweden/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadmetalworx.se/
http://www.red-winches.com
http://www.goodwinch.com
http://www.trail-gear.com
Återförsäljare för Red-Winches, Goodwinch, Trail-Gear och Offroad Armory.
Följ oss på Facebook: https://www.facebook.com/groups/omwsweden/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadmetalworx.se/
http://www.red-winches.com
http://www.goodwinch.com
http://www.trail-gear.com
Först o främst vill jag tacka Frank och Ernie för hjälpen att få min bil till tävlingen efter ett spektakulärt hjullagershaveri på motorvägen utanför ulricehamn.
När jag väl va framme och det va runt 1h till start märkte jag att det saknades blad i ett av fjäderpaketen bak, skifta runt lite blad o tejpa fast lite brickor som distanser o grejade så höll det faktiskt bra sen, o självklart rensa jag gängorna på ena u-bulten när jag drog fast det igen...
O när vi väl skulle starta så bara tvärdog johans bil, all el stendog. Lite mätande o pillande så hoppa den igång helt plötsligt igen.
Så vi fick kört en 7h iaf, sen packa vi ihop o åkte hem, vågade inte riskera bilarna mer med 30mil hem.
Va kul att träffa lite folk från forumet man inte sett innan åsså
Vi slickar såren lite och siktar på iaf borås och kanske växjö.
När jag väl va framme och det va runt 1h till start märkte jag att det saknades blad i ett av fjäderpaketen bak, skifta runt lite blad o tejpa fast lite brickor som distanser o grejade så höll det faktiskt bra sen, o självklart rensa jag gängorna på ena u-bulten när jag drog fast det igen...
O när vi väl skulle starta så bara tvärdog johans bil, all el stendog. Lite mätande o pillande så hoppa den igång helt plötsligt igen.
Så vi fick kört en 7h iaf, sen packa vi ihop o åkte hem, vågade inte riskera bilarna mer med 30mil hem.
Va kul att träffa lite folk från forumet man inte sett innan åsså
Vi slickar såren lite och siktar på iaf borås och kanske växjö.
I aim to misbehave
Inga problemMrHawk skrev:Först o främst vill jag tacka Frank och Ernie för hjälpen att få min bil till tävlingen efter ett spektakulärt hjullagershaveri på motorvägen utanför ulricehamn.![]()
![]()
Kommer snart lägga upp lite bilder och film från tävlingen.
Volvo XC70 -04.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
Säger som Frank, klart man ställer upp o hjälper till när man kanMrHawk skrev:Först o främst vill jag tacka Frank och Ernie för hjälpen att få min bil till tävlingen efter ett spektakulärt hjullagershaveri på motorvägen utanför ulricehamn.![]()
![]()
Kan väl hojta till när du kommer hit med navet så ja kan flytta ut min lastbil ur garaget igen. Hjälmen är ingen brådska med så den kan vi ta vid nästa träff eller nått.
Mitt reservnav jag hade hemma hade jag visst redan vart o lånat grejer ifrån, men löser det på nåt sätt under veckan, så kommer la upp i helgen en sväng oom det funkar?ernie skrev:Säger som Frank, klart man ställer upp o hjälper till när man kan![]()
Kan väl hojta till när du kommer hit med navet så ja kan flytta ut min lastbil ur garaget igen. Hjälmen är ingen brådska med så den kan vi ta vid nästa träff eller nått.
I aim to misbehave