Vem tänker köra???

Här snackar vi challenge

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

dansken
Veteran
Inlägg: 2120
Blev medlem: lör mar 04, 2006 20:14
Ort: Åstorp

Vem tänker köra???

Inlägg av dansken » sön jan 02, 2011 20:59

Denna tråden är endast till för dom som tänker köra min hälften av tävlingarna!!!!
Skulle nog gå att få ihop en cup med ca 4-7 deltävlingar...

MEN FINNS DET ETT SERIÖST INTRESSE, o inte bara en massa snack som inte leder till mer än just snack.


Det finns en del eldsjälar som ställer upp o fixar, men då får ni andra fan ställa upp o komma o köra!!!!

Jag kan tänka mig att dra i några tävlingar.

jimmyskrot
Veteran
Inlägg: 1887
Blev medlem: sön aug 26, 2007 18:45
Ort: borås

Inlägg av jimmyskrot » mån jan 03, 2011 10:16

jag :twisted:

PHA
Rutinerad
Inlägg: 257
Blev medlem: lör mar 15, 2008 8:56
Ort: Näsum
Kontakt:

Inlägg av PHA » mån jan 03, 2011 10:21

Siktar på alla men lagenomalltsjävlighet säger väll hälften.....

Marcus A
Forumräv
Inlägg: 876
Blev medlem: mån jan 26, 2009 18:51
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av Marcus A » mån jan 03, 2011 21:15

Har också för avsikt att vara med på tävlingar... Vilka jag ska vara med är svårt med tanke på att få datum är spikade :)

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » tis jan 04, 2011 17:13

Jag siktar på att vara med på några tävlingar om jag hinner haffsa ihop en bil (skall väl inte behöva ta så lång tid iofs, men det är tid jag inte har just nu) och inte behöver vara med och arrangera alla tävlingar!

Saknar tävlandet enormt mycket det är så stor skillnad och ger så mycket mer mot att bara harva runt på en träff...går inte att jämföra!

Varför sålde jag min kära Vera...nu när det äntligen ser ut att kunna bli lite tävlingar!
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

målarn
Guru
Inlägg: 2532
Blev medlem: tis nov 28, 2006 19:12
Ort: Fristad (Borås)

Inlägg av målarn » tis jan 04, 2011 19:36

Vart kommer tävlingarna vara?
Merca Geländewagen 300TD

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » ons jan 05, 2011 13:09

målarn skrev:Vart kommer tävlingarna vara?
Det är ju inte spikat ännu. Tanken var väl att se om det finns intresse nog för att orka dra i den här karusellen! Det är ju lite jobb för arrangörer och övrigt insyltat folk! :lol:
Men för att ge dig några hintar..

Borås kommer att ha tävling!
Sen jobbas det på tävlingar/arrangörer på olika platser i Sverige som ligger på varierande avstånd om ca:5-25mil från Borås..... :wink:
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » ons jan 05, 2011 15:34

BorkJonas skrev: Borås kommer att ha tävling!
Sen jobbas det på tävlingar/arrangörer på olika platser i Sverige som ligger på varierande avstånd om ca:5-25mil från Borås..... :wink:
Blir det nåt inte allt för långt från göteborg så är jag intresserad att köra annat än bara borås, nackdelen för mig är att jag inte har eller får dra tungt släp så aktionsradien blir ju därefter :(
I aim to misbehave

Hagbard
Rutinerad
Inlägg: 390
Blev medlem: lör aug 12, 2006 23:49
Ort: Sandared

Inlägg av Hagbard » ons jan 05, 2011 17:27

Jag anmäler vårt intresse. Vi kommer garanterat på minst hälften. Om någon av tävlingarna ligger norr om stockholm så är det kanske lite tveksamt, annars är vi på.

// Team Hagbard

oxyjohan
Beroende
Inlägg: 1072
Blev medlem: mån apr 06, 2009 22:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av oxyjohan » ons jan 05, 2011 20:15

MrHawk skrev:
BorkJonas skrev: Borås kommer att ha tävling!
Sen jobbas det på tävlingar/arrangörer på olika platser i Sverige som ligger på varierande avstånd om ca:5-25mil från Borås..... :wink:
Blir det nåt inte allt för långt från göteborg så är jag intresserad att köra annat än bara borås, nackdelen för mig är att jag inte har eller får dra tungt släp så aktionsradien blir ju därefter :(
X2
TEAM HORRED CUSTOMS

calle-fas
Forumräv
Inlägg: 876
Blev medlem: sön jan 28, 2007 20:41
Ort: Floda
Kontakt:

Inlägg av calle-fas » ons jan 05, 2011 21:52

MrHawk skrev:
BorkJonas skrev: Borås kommer att ha tävling!
Sen jobbas det på tävlingar/arrangörer på olika platser i Sverige som ligger på varierande avstånd om ca:5-25mil från Borås..... :wink:
Blir det nåt inte allt för långt från göteborg så är jag intresserad att köra annat än bara borås, nackdelen för mig är att jag inte har eller får dra tungt släp så aktionsradien blir ju därefter :(
Om det kan underlätta kan jag tänka mig att åka i kolonn. Då har man lite större trygghet. Jag får dessutom dra 3,5 ton med min bil så i värsta fall kan man hyra/låna släp och dra hem.

Vågar inte lova hur många, men jag tänker åka på alla jag kan.
Calle[FAS] - Det är bara roligt!
Team RW White Bug
Land Rover Defender 110 Td5 -00

Skriv svar