Tipsa 4x4sweden om 4x4relaterade nyheter

Allmän diskussion om allt som har med offroad, 4x4 och terrängbilar att göra.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Tipsa 4x4sweden om 4x4relaterade nyheter

Inlägg av MrHawk » tis jun 13, 2006 20:59

Sett nån nyhet inom 4x4 eller offroad när du surfat runt på nätet? Dra iväg ett mail till oss!

nyheter@4x4sweden.se
I aim to misbehave

Pontus Zuki
Rutinerad
Inlägg: 281
Blev medlem: tor jan 25, 2007 7:37

Re: Tipsa 4x4sweden om 4x4relaterade nyheter

Inlägg av Pontus Zuki » fre jan 26, 2007 7:32

MrHawk skrev:Sett nån nyhet inom 4x4 eller offroad när du surfat runt på nätet? Dra iväg ett mail till oss!

nyheter@4x4sweden.se
Skriv gärna på namningsamlingen för att Ränneslätt -07. Kan tyckas lite fjantigt men det kan ju inte skada att skicka in en lista till Försvarsmakten.

www.namninsamling.se Länk: Ränneslätt -07

MVH Pontus

Sprid detta vidare!!
Håll i bara!!

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: Tipsa 4x4sweden om 4x4relaterade nyheter

Inlägg av MrHawk » lör jan 27, 2007 15:53

Pontus Zuki skrev: Skriv gärna på namningsamlingen för att Ränneslätt -07. Kan tyckas lite fjantigt men det kan ju inte skada att skicka in en lista till Försvarsmakten.

www.namninsamling.se Länk: Ränneslätt -07

MVH Pontus

Sprid detta vidare!!
Slängt upp detta på förstasidan nu.
I aim to misbehave

Smallstuff.se
Användare
Inlägg: 10
Blev medlem: ons jan 20, 2010 13:00
Kontakt:

Pitbulltires.com

Inlägg av Smallstuff.se » sön mar 28, 2010 9:08

Hej! Jag Johnny och min kollega Thommy driver ett företag som heter smallstuff.se. Vi har nu blivit återförsäljare av ett amerikanskt däckmärke som heter Pitbulltires. Vi kan nu erbjuda däck inom offroad för bilar och ATV. Eftersom offroad däck för bilar är ganska nytt för oss så hoppas vi på hjälp och tips från er på 4x4sweden.se.

mvh Johnny

LOOKA
Nybörjare
Inlägg: 9
Blev medlem: mån dec 21, 2015 8:07

Re: Pitbulltires.com

Inlägg av LOOKA » ons dec 27, 2017 16:29

Smallstuff.se skrev:Hej! Jag Johnny och min kollega Thommy driver ett företag som heter smallstuff.se. Vi har nu blivit återförsäljare av ett amerikanskt däckmärke som heter Pitbulltires. Vi kan nu erbjuda däck inom offroad för bilar och ATV. Eftersom offroad däck för bilar är ganska nytt för oss så hoppas vi på hjälp och tips från er på 4x4sweden.se.

mvh Johnny
Bra märke! gällande nyheter 4x4 så är denna sida bäst tycker jag https://www.4x4australia.com.au/news" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar