Roliga vägar kring Sundsvall

Allmän diskussion om allt som har med offroad, 4x4 och terrängbilar att göra.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

steffelol
Nybörjare
Inlägg: 1
Blev medlem: tor feb 01, 2018 10:55

Roliga vägar kring Sundsvall

Inlägg av steffelol » tor feb 01, 2018 10:57

Nån som har koll på några roliga skogsvägar runt Sundsvall?? Helst utan en massa stock och sten,skulle vilja börja köra på lite lättare vägar med mkt lera osv, har letat förgäves men nån måste det väl finnas?

w300i
Rutinerad
Inlägg: 386
Blev medlem: tor jul 11, 2013 14:05
Ort: Sundsvall

Re: Roliga vägar kring Sundsvall

Inlägg av w300i » ons feb 14, 2018 21:43

steffelol skrev:Nån som har koll på några roliga skogsvägar runt Sundsvall?? Helst utan en massa stock och sten,skulle vilja börja köra på lite lättare vägar med mkt lera osv, har letat förgäves men nån måste det väl finnas?
Jag har själv åkt runt och letat men inte riktigt hittat nåt bra. Enda jag hittat var en kortare,smal väg genom skogen i Sörberge som ledde in på ett område som jag fått höra har varit en gammal soptipp. Men eftersom huvudvägen in dit är igenbommad så tror jag inte dom vill man ska köra där,det är ju också ett problem man får tänka på när man vill leka runt i skogarna,att man inte ger sig in på nån annans mark utan lov :P
GMC Jimmy -83,6.2 diesel,Th700 aut,11” höjd 39.5” däck
GMC Sierra -96 6.5 td
Cheva van -88 G20 6.2 diesel

Vikingstal_motor
Nybörjare
Inlägg: 1
Blev medlem: tis dec 25, 2018 20:17

Re: Roliga vägar kring Sundsvall

Inlägg av Vikingstal_motor » tis dec 25, 2018 20:20

Ifall du fortfarande är här på forumet och snokar så har jag tänkt att reka lite sträckor på mot Indal/Liden nu dom kommande dagarna, ifall ni vill hänga på!

Skriv svar