Plattjärn o liknande i GBGområdet?

All teknik som inte är märkesbunden. Ex. Däck, Winchar och allmänna motorfrågor o.s.v.

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » tis jul 25, 2006 0:12

buston skrev:Prova på Argongatan där ligger en mek verk och där har jag köpt små bitar för små pengar gå in på argongatan direkt in i verkstan och fråga inte på kontoret utan gubbarna på golvet
Vet du vad dom heter? Va förbi där härdomdagen men såg ingen Mek. verkstad.
I aim to misbehave

buston
Hemmastadd
Inlägg: 228
Blev medlem: mån feb 13, 2006 0:04
Ort: Hönö
Kontakt:

Inlägg av buston » tis jul 25, 2006 9:36

Nämen dom ligger mot besiktningen på hörnet porten är där mitt i mot där man svängde ner mot klintbergs förr när du har bes på högersida så sväng in på argongatan så är det första på porten på vänster sida innan för ett staket med grind har för mig att där står en förrådscontainer innan för staketet....

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » tis jul 25, 2006 10:18

buston skrev:Nämen dom ligger mot besiktningen på hörnet porten är där mitt i mot där man svängde ner mot klintbergs förr när du har bes på högersida så sväng in på argongatan så är det första på porten på vänster sida innan för ett staket med grind har för mig att där står en förrådscontainer innan för staketet....
Va det länge sen du va där? Om jag tänker rätt så va det den verkstaden som kursa förra året, ligger en lackfirma där nu.
I aim to misbehave

buston
Hemmastadd
Inlägg: 228
Blev medlem: mån feb 13, 2006 0:04
Ort: Hönö
Kontakt:

Inlägg av buston » tis jul 25, 2006 22:13

Kan vara så har inte varit där på länge...

Skriv svar