"Markera alla trådar som lästa"

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

optodsl
Guru
Inlägg: 3508
Blev medlem: ons apr 15, 2009 20:25
Ort: Eskilstuna

"Markera alla trådar som lästa"

Inlägg av optodsl » tis sep 03, 2013 22:34

När man trycker på den länken så får man ett meddelande om att dom är markerade som lästa sedan blir man skickad åter till den kategorin man var i.

Min åsikt är att det vore bättre(bekvämare) att bli skickad till index. Man har ju tryckt på den länken för att man känner sig klar i kategorin liksom.

Det är alltså ett litet förslag på ändring men det kan ju också vara så att det vara är jag som tycker så.
/Magnus

Cheva K2500 -91 6,2TD, i luften axellös
Toyota LC RJ70 -87
www.drawings.hagberga.com

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: "Markera alla trådar som lästa"

Inlägg av MrHawk » mån sep 09, 2013 12:48

optodsl skrev:När man trycker på den länken så får man ett meddelande om att dom är markerade som lästa sedan blir man skickad åter till den kategorin man var i.

Min åsikt är att det vore bättre(bekvämare) att bli skickad till index. Man har ju tryckt på den länken för att man känner sig klar i kategorin liksom.

Det är alltså ett litet förslag på ändring men det kan ju också vara så att det vara är jag som tycker så.
Hade det vart enkelt att göra en sån ändring så had jag nog gjort det för jag tycker sama sak. Men då forumet är ett färdigt system (som dock går att modifiera) så är det ruskigt svårt att fixa sånna saker tyvärr.
I aim to misbehave

optodsl
Guru
Inlägg: 3508
Blev medlem: ons apr 15, 2009 20:25
Ort: Eskilstuna

Re: "Markera alla trådar som lästa"

Inlägg av optodsl » tis sep 10, 2013 21:17

Ok, jag förstår.

Trodde det var en lätt grej att fixa
/Magnus

Cheva K2500 -91 6,2TD, i luften axellös
Toyota LC RJ70 -87
www.drawings.hagberga.com

Skriv svar