Behålla eller sälja??
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Behålla eller sälja??
Hjälp mej, jag behöver några skäl till att behålla min sucki 410.
(en del av mej vill sälja den andra delen vill inte)
Inga problem med bilen som är välutrustad med 413 axlar med lockigt fram o bak, stenkryparlåda.maxxis mudzilla däck,samurai instrumentering,warn 8000 i fronten med trådlös fjärr, 6.punktbur, dubbla Tudor maxima battreri.
m.m. m.m. var besiktigad tills i somras har sedan bara stått i garaget.
Ska jag sälja eller inte?
(en del av mej vill sälja den andra delen vill inte)
Inga problem med bilen som är välutrustad med 413 axlar med lockigt fram o bak, stenkryparlåda.maxxis mudzilla däck,samurai instrumentering,warn 8000 i fronten med trådlös fjärr, 6.punktbur, dubbla Tudor maxima battreri.
m.m. m.m. var besiktigad tills i somras har sedan bara stått i garaget.
Ska jag sälja eller inte?
Re: Behålla eller sälja??
behåll den!!!JAK skrev:Hjälp mej, jag behöver några skäl till att behålla min sucki 410.
(en del av mej vill sälja den andra delen vill inte)
Inga problem med bilen som är välutrustad med 413 axlar med lockigt fram o bak, stenkryparlåda.maxxis mudzilla däck,samurai instrumentering,warn 8000 i fronten med trådlös fjärr, 6.punktbur, dubbla Tudor maxima battreri.
m.m. m.m. var besiktigad tills i somras har sedan bara stått i garaget.
Ska jag sälja eller inte?
man blir inte för gammal för att leka om man slutar leka blir man gammal så behåll din leksak
Expositions bygge
viewtopic.php?t=25111&highlight=orange+devil
viewtopic.php?t=25111&highlight=orange+devil
Låter som en kompetent och kul bil men använder du den inte och suktar efter annat så sälj.
Jag hade en liknande Sucka som jag sålde för jag ville ha diesel istället.
Köpte LC kzj70.
Den kostar betydligt mer i inköp,försökring, utrustning och kommer alltid vara klumpigare än Suzukin...men jag ångrar inget.
Blev du klokare av detta?
Jag hade en liknande Sucka som jag sålde för jag ville ha diesel istället.
Köpte LC kzj70.
Den kostar betydligt mer i inköp,försökring, utrustning och kommer alltid vara klumpigare än Suzukin...men jag ångrar inget.
Blev du klokare av detta?
Vilken respons
Det verkar som ni utan undantag anser att jag ska behålla den.
Köra skiten ur den har jag redan försökt (det går inte) ,det borde du veta Robban.
Land cruiser har jag redan, det är väl så att jag börjar tappa intresset lite, risken är nog som MrHawk skriver att jag ångrar mej.
När det gäller det ekonomiska så vore det bästa att sälja den i delar, o det är bara för tråkigt.
Det får nog bli så, att den får stå lite till.
JAK
Det verkar som ni utan undantag anser att jag ska behålla den.
Köra skiten ur den har jag redan försökt (det går inte) ,det borde du veta Robban.
Land cruiser har jag redan, det är väl så att jag börjar tappa intresset lite, risken är nog som MrHawk skriver att jag ångrar mej.
När det gäller det ekonomiska så vore det bästa att sälja den i delar, o det är bara för tråkigt.
Det får nog bli så, att den får stå lite till.
JAK
Tycker du ska behålla den! Man ångrar sej alltid efter ett litet tag!!
Kul med mer folk från jönköpings trakterna med desutom!
Kul med mer folk från jönköpings trakterna med desutom!
4x4 Engineering Sandhill
Volvo "Sugga" 300D Bruksbil
Jeep Cherokee Xj, Helbur, 8" lift
Ford F350 Flatbead 7,3
Willys "Hybriden" T5-bygge
Willys M38a1 -61 Original Krigare
Build it-Run it-Break it-Fix it-Repeat
Volvo "Sugga" 300D Bruksbil
Jeep Cherokee Xj, Helbur, 8" lift
Ford F350 Flatbead 7,3
Willys "Hybriden" T5-bygge
Willys M38a1 -61 Original Krigare
Build it-Run it-Break it-Fix it-Repeat
-
- 4x4xnerd
- Inlägg: 8507
- Blev medlem: ons jul 02, 2008 23:22
- Ort: Strängnäs
Klart du ska behålla den.
Jag har parallellt med Suckan haft flera bilar så jag kunnat jämföra.
Mot G-Wagen vinner Suckan i längden(ursäkta Rossi).
Mot Wrangler TJ -05 vinner Suckan i driftsäkerhet.(ursäkta Kjelle m fl)
Mot Defender Td5 90 PU -04 leder Suckan skyhögt(vad gäller driftsäkerhet och frånvaro av repkostnader) än så länge.
Är jag störd eller nörd?
Sucka 4 ever.
Jag har parallellt med Suckan haft flera bilar så jag kunnat jämföra.
Mot G-Wagen vinner Suckan i längden(ursäkta Rossi).
Mot Wrangler TJ -05 vinner Suckan i driftsäkerhet.(ursäkta Kjelle m fl)
Mot Defender Td5 90 PU -04 leder Suckan skyhögt(vad gäller driftsäkerhet och frånvaro av repkostnader) än så länge.
Är jag störd eller nörd?
Sucka 4 ever.
Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
Jag är ledsen Spjutet, 4x4power Wältmeister o oxyjohan har just övertygat mej. Så jag gick ut till garaget o där stod den grå, visserligen lite trött i fötterna (lite luft i däcken). Jag gick ett varv sparkade lite på däcken, lyfte på huven, där blinkade det gult, vid batteriet sitter en sådandär STCK grej på batteriet för snabbkoppling av laddaren, gult betyder att batterierna är ok.
Kollade in genom sidorutan, nycklarna satt i, ah va fan jag testar, på med huvudbrytaren, ut med choken, tändning till, tre varv senare på startmotorn så vrålar en-liters motorn igång, vilken musik! Man får kalla kårar utmed ryggen.
Kollade in genom sidorutan, nycklarna satt i, ah va fan jag testar, på med huvudbrytaren, ut med choken, tändning till, tre varv senare på startmotorn så vrålar en-liters motorn igång, vilken musik! Man får kalla kårar utmed ryggen.