Frågor ang reglemete för ORC

Här snackar vi challenge

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

kenny_69
Veteran
Inlägg: 1739
Blev medlem: tis maj 30, 2006 13:01
Ort: Motala

Frågor ang reglemete för ORC

Inlägg av kenny_69 » ons maj 08, 2013 21:12

Tja

Läste i genom reglementet för challange i kväll och fick lite funderingar.

Fråga ett är mitt batteri sitter på original plats, dock sitter det fast med ett spänband och sitter fast ordentligt. Funkar det eller måste jag smida till nåt??

Fråga två ska jag ha nån gummi matta eller liknade över batteriet?? står inget om det..

Fråga tre är bogserögla, fram sitter gula grävmaskin bak är ju dragkroken. Står att den ska ha en avvikande färg eller symbol. Hur gör ni andra, ska jag nässta dit en krok jämte dragkroken..

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Re: Frågor ang reglemete för ORC

Inlägg av AndersW » ons maj 08, 2013 21:43

kenny_69 skrev:Tja

Läste i genom reglementet för challange i kväll och fick lite funderingar.

Fråga ett är mitt batteri sitter på original plats, dock sitter det fast med ett spänband och sitter fast ordentligt. Funkar det eller måste jag smida till nåt??

Fråga två ska jag ha nån gummi matta eller liknade över batteriet?? står inget om det..

Fråga tre är bogserögla, fram sitter gula grävmaskin bak är ju dragkroken. Står att den ska ha en avvikande färg eller symbol. Hur gör ni andra, ska jag nässta dit en krok jämte dragkroken..
Det räcker med spännband. Gummimatta behövs inte, däremot måste du ha polskydd. Kleta lite färg på dragkroken, och hitta helst ett schackel som inte kan hoppa loss när du satt det runt kroken.

Skriv svar