Inbjudan till 7H-cupen deltävling 2 i Skene 26/4

Allt om trial. Byggen, tävlande och allt annat som rör ämnet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

mats
Rutinerad
Inlägg: 454
Blev medlem: tis jun 26, 2007 22:23
Ort: Trollhättan

Inlägg av mats » fre apr 25, 2008 22:29

Hasse skrev:på söndag hämtar jag en dodge wc51 -42 som jag är fordonsförvaltare till :D
det kan du göra på måndag..

Då var bilen lastad :D

Joy
Användare
Inlägg: 31
Blev medlem: fre sep 08, 2006 8:36

Jimny

Inlägg av Joy » fre apr 25, 2008 22:29

Nu är min bil redo för avfärd i morgon bitti.

Lärde mig idag att man skall inte montera bort saker efter att bilen varit på verkstad, för då hittar man allt som de fuskat med och man blir ledsen å trött.

Men det är som tur ett senare problem.

Yoggi, hoppas att ni inte valt några tröskelknäckarspår i morgon...

Näää, nu skall jag se Så skall det låta på nätet. :P
En liten Jimny slinker förbi

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Re: Jimny

Inlägg av AndersW » fre apr 25, 2008 22:30

Joy skrev:Nu är min bil redo för avfärd i morgon bitti.

Lärde mig idag att man skall inte montera bort saker efter att bilen varit på verkstad, för då hittar man allt som de fuskat med och man blir ledsen å trött.

Men det är som tur ett senare problem.

Yoggi, hoppas att ni inte valt några tröskelknäckarspår i morgon...

Näää, nu skall jag se Så skall det låta på nätet. :P
Nejdå, det blev rätt bra sektioner (tror jag)
Välkommen imorrn

Hasse
OffroadGeek
Inlägg: 4395
Blev medlem: mån feb 27, 2006 22:58
Ort: Skogen

Inlägg av Hasse » fre apr 25, 2008 23:52

mats skrev:
Hasse skrev:på söndag hämtar jag en dodge wc51 -42 som jag är fordonsförvaltare till :D
det kan du göra på måndag..
Sant men lovar man en kille att ta hand om hans bil/bilar så ;) jodå jag gör det för inga pengar utan av bara rent nöje :D
Senast redigerad av Hasse den sön apr 27, 2008 12:10, redigerad totalt 1 gånger.

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 12:08

Bilder ifrån gårdagen: http://www.jeepsweden.net/gallery/thumb ... hp?album=3

Stort tack till alla funktionärer och andra som hjälpte till.

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön apr 27, 2008 18:15

yoggi skrev:Bilder ifrån gårdagen: http://www.jeepsweden.net/gallery/thumb ... hp?album=3

Stort tack till alla funktionärer och andra som hjälpte till.
Såg kul ut :)

Ser att Theander tog det säkra före det osäkra o kom med en bil med bur denna gången :lol:
I aim to misbehave

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 18:22

MrHawk skrev:
yoggi skrev:Bilder ifrån gårdagen: http://www.jeepsweden.net/gallery/thumb ... hp?album=3

Stort tack till alla funktionärer och andra som hjälpte till.
Såg kul ut :)

Ser att Theander tog det säkra före det osäkra o kom med en bil med bur denna gången :lol:
Japp, den andra ska enligt säkra källor byggas om till en renodlad trial-standardbil.
Faktum är att Terese körde riktigt bra denna gången, hade hon kört i en tävlingsklass hade det gått riktigt bra.

Ett annat obekräftat rykte som gick är att Bork-Jonas Holmqvist nu ska sälja sitt challengebygge och bygga trialprototyp istället. :lol: Han såg iaf ut att trivas i Gustavs trialbil.

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön apr 27, 2008 18:49

yoggi skrev: Ett annat obekräftat rykte som gick är att Bork-Jonas Holmqvist nu ska sälja sitt challengebygge och bygga trialprototyp istället. :lol: Han såg iaf ut att trivas i Gustavs trialbil.
Ballt :) Dom där spindlarna verkar vara smittsamma :lol: /Mattias (jag skulle åsså vilja ha en spindel) Höök ;)
I aim to misbehave

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 18:58

MrHawk skrev:
yoggi skrev: Ett annat obekräftat rykte som gick är att Bork-Jonas Holmqvist nu ska sälja sitt challengebygge och bygga trialprototyp istället. :lol: Han såg iaf ut att trivas i Gustavs trialbil.
Ballt :) Dom där spindlarna verkar vara smittsamma :lol: /Mattias (jag skulle åsså vilja ha en spindel) Höök ;)
Tror inte du ska ta det ryktet på för stort allvar, för Jonas sambo såg inte lika glad ut när vi försökte få Jonas att bygga trialbil :lol:

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » sön apr 27, 2008 22:51

yoggi skrev:
MrHawk skrev:
yoggi skrev:Bilder ifrån gårdagen: http://www.jeepsweden.net/gallery/thumb ... hp?album=3

Stort tack till alla funktionärer och andra som hjälpte till.
Såg kul ut :)

Ser att Theander tog det säkra före det osäkra o kom med en bil med bur denna gången :lol:
Japp, den andra ska enligt säkra källor byggas om till en renodlad trial-standardbil.
Faktum är att Terese körde riktigt bra denna gången, hade hon kört i en tävlingsklass hade det gått riktigt bra.

Ett annat obekräftat rykte som gick är att Bork-Jonas Holmqvist nu ska sälja sitt challengebygge och bygga trialprototyp istället. :lol: Han såg iaf ut att trivas i Gustavs trialbil.
ALDRIG att jag säljer min Challengebil!!!! Glöm det.....dessutom har jag inte råd att sälja den! :shock:
Men det var klart kul att köra Spindel! Ett STORT tack till Gustav. Även till övrigt Skene folk som tjatade på att jag skulle provköra!
Synd bara att Gustav var så rädd att jag skulle ta hem vinsten i klass4 igår så att Co-drivade mig att köra på en banmarkering! :wink: :lol: :roll:
Skoja bara, han var en skitbra Co-driver!
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 22:57

BorkJonas skrev:ALDRIG att jag säljer min Challengebil!!!! Glöm det.....dessutom har jag inte råd att sälja den! :shock:
Men det var klart kul att köra Spindel! Ett STORT tack till Gustav. Även till övrigt Skene folk som tjatade på att jag skulle provköra!
Synd bara att Gustav var så rädd att jag skulle ta hem vinsten i klass4 igår så att Co-drivade mig att köra på en banmarkering! :wink: :lol: :roll:
Skoja bara, han var en skitbra Co-driver!
Det var här han lurade dig:
Bild

Nej, han var ingen bra co-driver. Jag såg tydligt att han lurade dig att köra på pinnen, typiskt Dansbands-Gurra. :lol:

Men du körde riktigt bra Jonas, tror det hade varit något för dig att satsa på :D

Bilden kommer förövrigt från Jeepsweden.net:s eminenta fotografer.
Senast redigerad av AndersW den sön apr 27, 2008 23:00, redigerad totalt 1 gånger.

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » sön apr 27, 2008 22:59

yoggi skrev:
MrHawk skrev:
yoggi skrev: Ett annat obekräftat rykte som gick är att Bork-Jonas Holmqvist nu ska sälja sitt challengebygge och bygga trialprototyp istället. :lol: Han såg iaf ut att trivas i Gustavs trialbil.
Ballt :) Dom där spindlarna verkar vara smittsamma :lol: /Mattias (jag skulle åsså vilja ha en spindel) Höök ;)
Tror inte du ska ta det ryktet på för stort allvar, för Jonas sambo såg inte lika glad ut när vi försökte få Jonas att bygga trialbil :lol:
Hmmpfffff..... Glad & glad, man får väl se till att det finns tid & plats för en ny bil åsså :wink:
Men ni pojkar leker bara, vi kvinnor får rensa upp efteråt...... Fast Jonas har nog skaffat fel sambo, för mej får han faktiskt leka & skruva & bygga nytt...... Det trodde ni inte va?? :haha:
Fast han får nog räkna med att även jag skaffar ett nytt terrängfordon, en havremoppe :lol:
Fast jag säger ju inte nej till en Toyota heller :woot:

Kram på er tokar/Kia-Jonas snälla sambo....
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » sön apr 27, 2008 23:07

yoggi skrev:
BorkJonas skrev:ALDRIG att jag säljer min Challengebil!!!! Glöm det.....dessutom har jag inte råd att sälja den! :shock:
Men det var klart kul att köra Spindel! Ett STORT tack till Gustav. Även till övrigt Skene folk som tjatade på att jag skulle provköra!
Synd bara att Gustav var så rädd att jag skulle ta hem vinsten i klass4 igår så att Co-drivade mig att köra på en banmarkering! :wink: :lol: :roll:
Skoja bara, han var en skitbra Co-driver!
Det var här han lurade dig:


Nej, han var ingen bra co-driver. Jag såg tydligt att han lurade dig att köra på pinnen, typiskt Dansbands-Gurra. :lol:

Men du körde riktigt bra Jonas, tror det hade varit något för dig att satsa på :D

Bilden kommer förövrigt från Jeepsweden.net:s eminenta fotografer.
Tack för dom uppmuntrande orden Anders... Vem, vet en dag kanske kanske....
Kan man använda en spindel till gräsklippare? Jag måste nämligen skaffa mig en gräsklippare snart! :roll: Får nog fråga Christer. Han skruvar väl gräsklippare?
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 23:10

BorkJonas skrev: Kan man använda en spindel till gräsklippare? Jag måste nämligen skaffa mig en gräsklippare snart! :roll:
Ja för fasen! Dom duger till allt.

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » sön apr 27, 2008 23:11

yoggi skrev:
BorkJonas skrev: Kan man använda en spindel till gräsklippare? Jag måste nämligen skaffa mig en gräsklippare snart! :roll:
Ja för fasen! Dom duger till allt.
:lol:
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

Skriv svar