Inbjudan till 7H-cupen deltävling 2 i Skene 26/4

Allt om trial. Byggen, tävlande och allt annat som rör ämnet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » sön apr 27, 2008 23:14

BorkJonas-Sambo skrev:för mej får han faktiskt leka & skruva & bygga nytt...... Det trodde ni inte va?? :haha:
Fast han får nog räkna med att även jag skaffar ett nytt terrängfordon, en havremoppe :lol:

Kram på er tokar/Kia-Jonas snälla sambo....
Där ser du Jonas, det är bara att börja bygga. En häst hit eller dit spelar ju ingen roll :o

Lasse Suzican
4x4xnerd
Inlägg: 6984
Blev medlem: fre feb 24, 2006 19:10
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Lasse Suzican » sön apr 27, 2008 23:16

BorkJonas skrev:Kan man använda en spindel till gräsklippare? Jag måste nämligen skaffa mig en gräsklippare snart! :roll:
Bara att montera ett klippaggregat under den, ju....

Och det är ju bra med 4hjulsstyrningen för då kommer man runt träden och buskarna och med dom stora hjulen så blir det inte mycket marktryck....... :lol:
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.

All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » sön apr 27, 2008 23:31

yoggi skrev:
BorkJonas-Sambo skrev:för mej får han faktiskt leka & skruva & bygga nytt...... Det trodde ni inte va?? :haha:
Fast han får nog räkna med att även jag skaffar ett nytt terrängfordon, en havremoppe :lol:

Kram på er tokar/Kia-Jonas snälla sambo....
Där ser du Jonas, det är bara att börja bygga. En häst hit eller dit spelar ju ingen roll :o
Jag vet!! Jag har världens bästa sambo! Alltid förstående och tillmötesgående! :lol:
Hästar har jag så det räcker i alla mina bilar, så det är inget problem.... :lol:

Nej inte bygga nu....men som sagt det var kul att köra! Så vem vet. måste betala den snälle mannen som bygger min Toyota först. JA jag har LEJT bort mitt bygge av Challenge Toyotan! Man är väl en äkta kontorsråtta antar jag..... :shock:
Här kommer en bild av statusen på det bygget:
Bild
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

AndersW
Guru
Inlägg: 2860
Blev medlem: sön feb 12, 2006 21:28
Ort: Bollebygd

Inlägg av AndersW » mån apr 28, 2008 8:17

BorkJonas skrev:! Så vem vet. måste betala den snälle mannen som bygger min Toyota först. JA jag har LEJT bort mitt bygge av Challenge Toyotan! Man är väl en äkta kontorsråtta antar jag..... :shock:
Den såg fin ut Jonas, men du glömde väl inte att kryssa i rutan för att få bakhjulsstyrning?

BorkJonas
Guru
Inlägg: 3556
Blev medlem: ons feb 15, 2006 12:20
Ort: Äspered

Inlägg av BorkJonas » mån apr 28, 2008 15:27

yoggi skrev:
BorkJonas skrev:! Så vem vet. måste betala den snälle mannen som bygger min Toyota först. JA jag har LEJT bort mitt bygge av Challenge Toyotan! Man är väl en äkta kontorsråtta antar jag..... :shock:
Den såg fin ut Jonas, men du glömde väl inte att kryssa i rutan för att få bakhjulsstyrning?
Behövs inte....det är ju en Toyota.... :lol:
//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden

Skriv svar