EuroTrial funktionärer

Allt om trial. Byggen, tävlande och allt annat som rör ämnet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Arne Karlsson
Beroende
Inlägg: 1046
Blev medlem: ons feb 15, 2006 20:03
Ort: Sandared

EuroTrial funktionärer

Inlägg av Arne Karlsson » tis aug 17, 2010 19:25

Kan inte riktigt finna orden för den prestation ni har gjort. Under veckan som gick har 156 funktionärer från olika klubbar o även personer som inte är direkt inblandade i vår hobby arbetat på olika uppdrag. Jag vill härmed framföra vårat STORA TACK från Borås Jeepklubb. Hade tyvärr inte tid att prata med er alla, men hoppas ta igen detta. Kul att se utseendet på er som man har pratat med på telefon o datorn. Än en gång, Tack.
Arne Karlsson
Borås Jeepklubb

ps. Ni är bäst

Malle
Veteran
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons feb 01, 2006 20:49
Ort: Möckleryd - Tingsryd

Inlägg av Malle » tis aug 17, 2010 20:01

Tack vare kanonbra killar i "min" sektion så löpte allt på hur bra som helst, trots ett antal bärgningar pga haverier, fastkörningar och rullningar.
Skönt att vi slapp regn, var vi verkligen i Borås? Det enda jag inte saknar är dom där ettriga jävla getingarna som fanns överallt i mängder, jag hade faktiskt räknat med att Arne tagit sig en vecka för att utrota dom :wink: Jag är fortfarande öm i fötterna och har värk i vaderna efter allt spring i sektionen två dagar på rad, men jag försöker inbilla mig att det beror på åldern och funderar på att beställa en rullator..givetvis 4wd, stora hjul och med V8 :lol: ! Enda smolket i bägaren var väl vissa deltagare från företrädesvis diverse öststatsländer som skulle tjafsa om varenda bedömning, dock tror jag att fyra funtionärer som går utanför bilen kan bedöma om det var 4 eller 8 backningar...
Kul att se utseendet på er som man har pratat med på telefon o datorn.
Hmmm...jag gör mig nog bäst på nyss omnämnda medier...
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

Arne Karlsson
Beroende
Inlägg: 1046
Blev medlem: ons feb 15, 2006 20:03
Ort: Sandared

Inlägg av Arne Karlsson » tis aug 17, 2010 20:51

Fan heller Malle, du är väl svärmorsdrömmen :D .

fr006
Veteran
Inlägg: 1690
Blev medlem: mån jul 24, 2006 19:00
Ort: Hästveda
Kontakt:

Inlägg av fr006 » ons aug 18, 2010 9:28

Arne Karlsson skrev:Fan heller Malle, du är väl svärmorsdrömmen :D .
Ta nu lagom mycket Arne.

Sam :lol:

Malle
Veteran
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons feb 01, 2006 20:49
Ort: Möckleryd - Tingsryd

Inlägg av Malle » ons aug 18, 2010 17:06

Hur många funktionärer var involverade i tävlingen? Inkl tävlingsledare, huvuddomare och såna onödiga poster. Vore kul att veta. :D
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

macke
OffroadGeek
Inlägg: 4889
Blev medlem: tis maj 30, 2006 10:20
Ort: Segeltorp, Stockholm

Inlägg av macke » ons aug 18, 2010 18:50

Malle skrev:Hur många funktionärer var involverade i tävlingen? Inkl tävlingsledare, huvuddomare och såna onödiga poster. Vore kul att veta. :D
156 stog det i första inlägget :D
TGB 13

Älvis
Rutinerad
Inlägg: 296
Blev medlem: tis aug 28, 2007 21:17
Kontakt:

Inlägg av Älvis » ons aug 18, 2010 20:19

Vill tacka alla som hjälpte till på det ena eller andra sättet för en grymt bra helg i Borås. Kan inte ens klaga på vädret för engångsskull......... :lol:
TEAM TOK

Malle
Veteran
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons feb 01, 2006 20:49
Ort: Möckleryd - Tingsryd

Inlägg av Malle » ons aug 18, 2010 20:46

macke skrev:
Malle skrev:Hur många funktionärer var involverade i tävlingen? Inkl tävlingsledare, huvuddomare och såna onödiga poster. Vore kul att veta. :D
156 stog det i första inlägget :D
Jahapp, så går det när man inte läser ordentligt!
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

Arne Karlsson
Beroende
Inlägg: 1046
Blev medlem: ons feb 15, 2006 20:03
Ort: Sandared

Inlägg av Arne Karlsson » ons aug 18, 2010 20:56

Hej Malle
Till tävlingen var det ca 100-110 st i olika funktioner, tävl-ledning, sekt-personal, bes-personal, sekreteriat, bärgare, sjukvård, enbart sekt-personalen var 68 st. Kan väl säga att det var lite svettigt innan jag fick ihop dessa.
MVH Arne

Hasse
OffroadGeek
Inlägg: 4395
Blev medlem: mån feb 27, 2006 22:58
Ort: Skogen

Inlägg av Hasse » ons aug 18, 2010 22:38

Var kul att vara med om detta på hemma plan ;)

Morf the champ
Hemmastadd
Inlägg: 101
Blev medlem: sön okt 29, 2006 8:45
Ort: Hörby
Kontakt:

Inlägg av Morf the champ » tor aug 19, 2010 18:38

Hej!

Kan väl instämma föregående talare om funktionärerna, dom gjorde ett jätte jobb.
Var själv lite irriterad på lördagen och det gick kanske ut över funktionärerna, kan väl bli så när man har otur med massa bärgning och bara hunnit med 4st sektioner på 6 timmar.
Träffade en del på söndagskvällen och bad om ursäkt.
Ni som har gjort jobbet som arrangör har verligen lyckats kan inte mer än lyfta på hatten och tacka.

MVH
Team Mickes Offroad
Säljer Ifor Williams kommersiella trailers, kolla hemsidan. www.mickesoffroad.se

Skriv svar